« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Aeroklub "Zadar"
Astronomsko astronautičko društvo "Zadar"
CB radio klub „Donat“, Zadar
Društvo energetičara "Zadar"
Foto klub "Kornat", Kukljica
Foto-kino-video klub "Zadar"
HGSS - Stanica Zadar
Planinarsko društvo "Paklenica", Zadar
Radio klub "Jadera", Zadar
Radio klub "Zadar"
Ronilački klub "KPA Zadar"
Ronilački klub "Sveti Roko", Bibinje
Udruga tehničke kulture "Faust Vrančić", Obrovac
U ljetnoj školi Hrvatske zajednice tehničke kulture u Kraljevici od 01. do 10. srpnja sudjelovalo je 5 djece, članova udruga tehničke kulture iz Zadarske županije: Radio klub "ZADAR", CB radio klub "DONAT" Zadar, Astronomsko astronautičko društvo “Zadar” te Društvo informatičara “Zadar”.
Ljetna škola tehničkih aktivnosti organizira se u Nacionalnom centru tehničke kulture od 2008. godine. Riječ je o jedinstvenoj školi tehničkih aktivnosti u Republici Hrvatskoj, jer uključuje visoku razinu tehničkog opismenjavanja djece i mladih u različitim područjima tehničke kulture.
Nastava se održava u skupinama do 15 učenika u kojima je omogućen individualni rad, a način rada je prilagođen potrebama i interesima pojedine skupine. Program i način rada razvijaju kreativnost, motoriku, razvoj kritičkog mišljenja i promatranja, lakše pamćenje, lakšu primjenu naučenog te samostalnost u istraživanju i zaključivanju, a sve to u vrhunskim uvjetima koje omogućuje Nacionalni centar tehničke kulture.
U skladu s novim prijedlogom kurikuluma Tehnička kultura, učenje i poučavanje usmjereno je na kreativnost učenika, samostalno istraživanje, prikupljanje podataka i povezivanje sadržaja. Iskustva učenja temelje se na kontekstualnom pristupu i praktičnom radu. Učenik u susretu s tehničkim tvorevinama stječe, razvija i primjenjuje znanja, vještine i stavove, samostalnost i odgovornost, koristeći se postavkama „samoostvarujuće nastave“ prema načelu „sustavno istraži“, „kritički promisli“, „stvaralački primijeni“ te „analiziraj i vrednuj“. Učenje i poučavanje treba omogućiti stjecanje radnih kompetencija pa se temelji na praktičnom radu, otkrivanju, igri i iskustvenom učenju.
Programi Ljetne škole ostvaruju se izradom projektnih zadataka.
Osnovnoškolski program uključuje desetodnevne radionice u kojima učenici kroz različita područja tehničke kulture (modelarstvo, konstruktorstvo, elektronika, elektrotehnika, robotika, automatika…) i različite informatičke i kreativne programe izrađuju tehničku tvorevinu te ukrasne i uporabne predmete.